Dag 12 laatste dag op de Lofoten

13 juni 2018 - Tranøy, Noorwegen

Vanmorgen om 8.30 ging de wekker. Ik heb vannacht een groot gedeelte van de nacht op bed geslapen en ben daar zelf opgesprongen. Zo'n 1.20 meter hoog. Dat lukt mij alleen als er niemand in de weg ligt en ik de maximaal mogelijke aanloop kan nemen. Dat is van bankje waarop ik half lig in fotoalbum en dan spurten richting bed van baasje.

We waren op een adres waar we ook al eerder hadden geslapen en waar dichtbij een wandelroute is. Na de wandeling zijn we vertrokken naar Henningsvaer, van de webcam. Mijn baasje heeft van de livecam nog een screenshot gemaakt, toen we daar op een bankje zaten. Mijn baasje doet verder heel spastisch wanneer we op zo'n smalle stijger lopen, ze heeft er echt een trauma aan overgehouden. Ha ha, ik niet hoor. Het was daar wel mega druk en dat vinden mijn baasjes niet echt leuk.

Onderweg bij tanken was er een storing en moesten we wachten totdat het weer opgelost was om te kunnen betalen. Joke nog even een ijsje gegeten.

Ik word nu even naar buiten gelaten, want ben al een uur lang niet te handhaven. Zit overal op, aan en wat je ook maar kunt doen in een camper. Overdag doen we het heel goed en zijn we super rustig in de camper. Soms wel even dringen wie tussen de baasjes in mag liggen. Vandaag hebben Touch en ik strak tegen elkaar aangelegen tussen de twee voorstoelen, want daar is eigenlijk maar plek voor 1 hond. Er is ook nog een videootje van een actie van mij in de camper met een trofee.

We zijn nu op eiland Senja. Hier komen steile bergen loodrecht uit de zee. We hebben er inmiddels meer dan 4500 km op zitten. Morgen gaan we touren over dit eiland. Vandaag moesten we dus zo'n 6 uur rijden om hier te komen. Maar het is hier ook heel mooi en veel rustiger dan op de Lofoten.

Morgen komen hier dan de foto's weer van!

1. Tiny:
    13 juni 2018
    Heel leuk die gekleurde huizen, doen het goed in de schitterende natuur. Wat zullen de hondjes bij thuiskomst blij zijn dat ze weer kunnen rennen.
  2. Claudia:
    14 juni 2018
    Tommy en Touch zijn wel rustiger geworden. Zijn natuurlijk ook 8 en 10. Ze lopen nu los bij de camper en wij aan de koffie. Het is warm hier!