Dag 19 naar Denemarken en het is hier .......

20 juni 2018 - Borre, Denemarken

Verschrikkelijk. En er is nu naast ons iemand haringen in de grond aan het slaan en het is hier warm! Hadden we naar heel lang zoeken een (relatief) rustig plekje gevonden komt er pal naast ons een tentje. Mijn baasje had later heel hoog een nog totaal verlaten stukje gezien, maar alles was al ingeplugd en we gaan morgen toch vroeg weg. Wegwezen hier!

Ah fijn, vanmorgen nog mooi gewandeld tegenover de rustige camping aan het water. Ons laatste adres in Zweden. Daarna een leuke binnendoor weg richting Malmo gereden. We hebben geen kogelvrije vesten kunnen vinden en zijn er dus zo hard mogelijk door gereden. Bijna van de brug af geblazen, maar toch heelhuids in Denemarken aan gekomen.

's Middags daar nog een kleine weg gevonden en daar hebben we weer een mooie wandeling gemaakt.

Nu zijn we dus op zo'n mega grote camping, echt een totale ramp wanneer je ruim 2 weken in het noorden van Noorwegen en Zweden bent geweest, met weinig mensen om je heen. En ook nog eens overal honden en wij zijn natuurlijk een super sociaal stelletje bij elkaar en verwelkomen iedereen en alles met veel lawaai. Mijn baasjes waren er al bijna weer vanaf gereden en hadden reeds betaalde laten zitten. Maar toch een redelijk plekje kunnen vinden, dachten ze dus eerst. De camper is al totaal verduisterd dus nu lijkt het net of we alleen zijn. Als je het geluid van haring timmeren dan negeert.

Het plan is om morgen naar de witte kliffen van Mons te gaan, is voornamelijk voor mij omdat ik nogal gefascineerd ben van afgronden. Is ook totaal niet toeristisch!!

Wat we daarna gaan doen is nog een groot raadsel. Maar ik weet ook nog wel een mooi plekje op een grasveld met kikkerpoel enย met luxe toiletgroep en super de luxe douchegelegenheid.

Jullie horen het morgen wel!

I morgen (tot morgen in Deens)

Fotoโ€™s

1. Tiny:
    20 juni 2018
    Dat wordt nog wat na al die nachten op bed. Heb je al geen fijne camping en dan ook nog zo'n kl....... wedstrijd. Thuis begint al te kriebelen! ๐Ÿ“๐Ÿ“๐Ÿณ๐Ÿณ๐Ÿ„๐Ÿ„๐Ÿธ๐Ÿธ๐ŸŸ๐Ÿฆ
  2. Claudia:
    20 juni 2018
    Ik baal wel ontzettend dat we niet in Zweden bij de husky farm iets langer zijn gebleven. Was mooiste plek voor de honden, kon daar fietsen en was mooi weer. We dachten dat Denemarken ook mooi was, maar dat valt tegen wanneer je het vergelijkt met wat wij al gezien hebben in Noorwegen en Zweden. Dus balen!!!!!!!!