Dag 13 Eiland Senja

14 juni 2018 - Lenvik, Noorwegen

We zijn vandaag rondgetrokken over eiland Senja. Het is hier heel mooi en super rustig en dat is ook wel eens lekker. Senja is het 1 na grootste eiland van Noorwegen en wordt ook wel Klein-Noorwegen genoemd, omdat het een afspiegeling zou zijn van het hele land. Dat is misschien wat overdreven, maar het is hier zeker mooi. Met bossen en landbouwgrond en aan de andere zijde de ruige westkust met hoge rotskusten en levendige vissersdorpjes.

We slapen vannacht op dezelfde camperplaats waar we gisteren ook hebben overnacht. Niet op dezelfde plaats, want die was bezet en we waren ook tamelijk laat. Rond 20.00 uur, geloof ik.

Voor ons was het een rustige dag met weinig bijzonderheden. Lekker gewandeld, geslapen en buiten gelegen. Nu waait het een beetje hard en dus zijn we weer binnen.

Morgen zakken we weer naar onder, maar niet voordat mijn baasje met wolven gaat knuffelen in het Polar Park. Althans wanneer we op tijd zijn.

Of dat allemaal goed gaat, horen jullie dus morgen!

1. Je zus:
    14 juni 2018
    Wat een leuk verslag en mooie foto’s weer!
    Ik wil morgen wel Ff bijtijds jullie bellen hoor, opdat de wolven geknuffeld kunnen worden. 😉
  2. Claudia:
    Denkt Joke heel anders over. Jullie lijken ook echt niet op elkaar!!! Ha Ha
  3. Tiny:
    14 juni 2018
    Floortje zo lief! Vroeg me al af of de honden bij de camper loslopen maar zag nu de haringen in de grond. Prachtig eiland
  4. Claudia:
    14 juni 2018
    Vanmorgen liepen Tommy en Touch los, maar nu niet meer. Staan nu op andere plek en iets verder op ligt ook een hond buiten.