Dag 18 naar Abba museum

19 juni 2018 - Kinda V, Zweden

Vanmorgen hebben mijn baasjes nog lekker ontbijt gehad met verse broodjes en wij hebben nog buiten gelegen. Het waaide ontzettend hard (zoals te zien in de video) en dat blijft ook de komende dagen zo. Het was vandaag echt een wonder dat wij niet zeeziek zijn geworden in de camper. Zooooo'n harde wind.

En na zo'n twee uurtjes rijden reden we Stockholm binnen, geen camper meer te bekennen en dus hoefde mijn baasje ook niet meer te zwaaien en kon ze dus goed opletten. Bij het museum aangekomen kwam het volgende probleem, waar parkeren we ons vervoermiddel van 8.50 meter. Maar we hadden een beetje geluk dat er net een soortgelijk vehikel wegging en wij op die plaats konden staan. We hebben namelijk 2 parkeerplaatsen achter elkaar nodig en dan blijven we ongeveer binnen de lijnen. En dat was nog dichtbij ook. Joke dus tamelijk opgewonden op pad en wij met Claudia in de camper gebleven. Claudia lekker relaxed onderuit met colaatje en verder lezen in het boek De wijsheid van wolven en wij sliepen weer verder. Maar de telefoon piepte onophoudelijk met foto's op de WhatsApp. Was meer een soort live-verslag uit het museum. Er staan ook wat foto's in het album, maar wees gerust er is streng geselecteerd! En als toegift ook nog een video. Oh ja, als je extra foto's wilt zien kun je Joke een appje sturen!

Nadat de shop is leeggeplunderd komt ze net binnen het uur weer terug. Dus gisteren 45 minuten had dus bijna gekund.

Daarna zijn we heel Stockholm doorgereden en hebben we veel in de file gestaan, maar het is een prachtige stad en het was mooi weer. Toch wel handig dat mijn baasje ervaring heeft met vrachtwagen rijden in een stad en was dit dus geen enkel probleem.

We hebben vandaag tot 20.00 uur doorgereden en staan nu op een mooie plaats, weer aan het water en nog steeds met heel veel wind.

Ik groei goed en heb al bijna de hoogte van Touch, alleen ben ik nog geen imposante verschijning qua breedte, maar dat komt nog wel. Eten doe ik als de beste en snelste ook (met meeste brokjes in mijn bak)! Heeft mijn baasje vanavond ook nog een video van gemaakt.

Vandaag hebben we nog even naar een winkel voor kogelvrije vesten gezocht, maar helaas nog niet gevonden. Morgen gaan we namelijk weer naar Malmo, waarschijnlijk. Maar dat zien we dan morgen wel weer.

Alvast welterusten.