Nog een paar weken!!!

28 april 2018 - Laren, Nederland

Nog een paar weken en dan ga ik mijn eerste grote reis maken. Dan ben ik net 5 maanden oud en dus, vinden mijn baasjes, ben ik oud en wijs genoeg om op vakantie te gaan. We gaan dus naar Noorwegen, naar de Lofoten. Althans daar begint onze reis en daarna zakken we langs de kust naar beneden. De heenweg gaan we door Zweden. Ook mooi, maar niet ons hoofddoel. Nu zijn mijn baasjes daar een paar jaar geleden ook geweest, maar dat was minder door het slechte weer (heel veel regen) en heeeel veeel muggen. Gelukkig was ik daar nog niet bij. Maar mijn opa en tante vonden al die muggen ook maar niets.

Begin deze maand ben ik ook al een weekend in België geweest. Een beetje illegaal, want alleen mijn opa en tante waren aangemeld. Maar ik heb mij keurig gedragen en niets kapot gemaakt. En dat is best knap voor een pup van 3 maanden. Alleen ben ik even naar het zwembad geglipt, want daar was iedereen verder ook en dan wil ik er ook bij zijn. Meeglippen is trouwens een specialiteit van mij. Kijk maar bij de video van de kippenren!

Auto rijden hebben mijn baasjes al heel uitgebreid geoefend en is geen enkel probleem. Ik kreeg in België en de reis er naar toe (en weer terug) een GPS-tracker om. Gaaf he. Kunnen mijn baasjes precies zien waar ik ben.

Nou, je hoort wel weer wanneer er iets te melden valt!