Dag 1 eerste reisdag

25 mei 2019 - Fredericia Autocamper Plads, Denemarken

Nadat ik al 2 dagen voor de camper had gelegen, want stel je voor dat ze mij zouden vergeten, zijn we dan eindelijk vandaag vertrokken. De camper stond al vanaf donderdag voor de schuur. Ik had ondertussen alle ligplekken al verkend, dus dat was snel geregeld. Alleen dit jaar hebben we een soort vrachtwagen, dat is wel leuk als je stil staat want dan kan deze over de hele lengte naar buiten worden geschoven. Maar rijden schiet nu niet echt op. Eigenlijk mogen we maar 85 km per uur, regelmatig door mijn baasje opgevoerd tot 100 maar dus geen 130 zoals vorig jaar. En dus zijn we vandaag niet bij de bridge in Malmo uitgekomen. We zijn in Denemarken bij een haven. Wel mooi uitzicht! Als mijn baasje morgen de verkeerde versnelling inschakeld (camper komt uit Amerika) liggen we in zee. Dus dat is nog weer even spannend morgen. Sowieso was het met dit bakbeest wel even kijken of we er nog bij konden. Mijn baasjes hebben bij een hippe tent bij de haven take-a-way tournedos met steakfrites gehaald, wij moesten het doen met de brokken van thuis. Maar wel lekker buiten opgegeten, anders vechten we elkaar de tent uit. Tijdens het rijden maken we nooit ruzie, zoals je kunt zien op de foto’s, maar tijdens het eten van onze baasjes wel dus! Nu liggen we hier lekker te relaxen en mijn baasjes kijken tv. Dat kan nog even, halverwege Zweden houdt het op met de sateliet ontvangst. Ze gaan zo aan de Baileys! Tot morgen!

1. René van Oijen:
    26 mei 2019
    daarom heb ik indertijd de hele route 66 achteruit gereden!

al weer een heel mooi begin: veel plezier.

Volgend jaar een echte truck?!
  2. Claudia:
    26 mei 2019
    Haha. Volgend jaar wordt het vakantie in de tuin, verwacht ik zo.