Reisdag 2 door Zweden

3 juni 2018 - Söderhamn S, Zweden

We hebben er nu zo’n 1700 km op zitten en zijn nu zo’n 200 km boven Stockholm. Ik (Floor) heb vanaf vertrek om 11.00 uur geslapen tot 18.00 uur. Ook Tommy en Touch hebben dat gedaan. Ik denk dat we moe waren van alle nieuwe indrukken. We hebben goed geslapen, de eerste nacht in onze camper. Geen enkel probleem dus. Mijn baasjes zullen na deze 3 weken wel volleerde circusartiesten zijn. De ruimte in de camper is toch wel beperkt en dan met 3 honden. En ze moeten regelmatig heen en weer in dat ding. Het was vandaag 32 graden, maar in de camper merkte je daar niets van. Oh ja, ik kan nu ook direct plassen en poepen aan de riem, dat duurt geen 3 uur meer zoals gisteren. Was nu binnen een paar minuten gepiept.

De camper is nog wel een beetje ingewikkeld voor mijn baasjes, vanmorgen is de Belgische buurman twee keer langs geweest voor advies. Er liep namelijk water onderuit de camper, maar dat kwam omdat mijn baasje er meer water ingoot dan paste een dan gooit ie het er blijkbaar automatisch uit. Tegen de tijd dat we naar huis zal alles wel onder controle zijn.

We zijn nu op een hele mooie plaats aan de Oostzee, maar weer met heeeeel veeel muggen en daar houden we niet van. Ik al helemaal niet, want mijn vacht is nog niet zo dicht als de anderen en dus kriebelt dat behoorlijk. We gaan zo toch nog even wandelen. De schotel kan het signaal niet ontvangen dus geen tv vanavond. Alle campers staan hier met ingeklapte schotels.

Tot morgen maar weer!