Reisdag 1

2 juni 2018 - Malmö, Zweden

Vandaag om 11.45 uur vertrokken, nadat mijn baasjes vrijdag tot 0.00 uur aan het inpakken zijn geweest. Maar ook natuurlijk TV gecheckt en dvd-speler geinstalleerd voor alle spannende Noorse en Zweedse DVD’s. Fietsen er op, ook met een kleine aanpassing etc. De reis ging best goed, ik heb niet overgegeven en was ook heel rustig. Mijn pup-zijn was even uitgeschakeld.

We hebben tot 21.00 uur doorgereden en zijn nu in Zweden. We slapen op een camperplaats bij een haven met uitzicht op de Bridge. De favoriete serie van mijn baasjes.

Mijn baasjes zijn de meeste uitgelegde zaken in de camper al weer vergeten, dus dat is af en toe nog een uitdaging. Nu moet nl de airco nog even aan, in de Lofoten met 10-12 graden hoeft dat niet, maar hier is het nog best wel warm.

Diner was vanavond dus wel een beetje laat, wij om 22.00 uur en mijn baasjes om 23.00 uur. Nu nog even tv-kijken en dan voor de eerste nacht slapen in de camper. Ben benieuwd hoe dat gaat, maar dat hoor je dan morgen wel.

In foto-album nog een aantal foto’s van vanavond.