Dag 3: een beetje saai

27 mei 2019 - Enånger, Zweden

Vanmorgen konden onze baasjes dus niet in de camper onder de douche, maar moesten ze in een kelder douchen. Klinkt wel erger dan het was hoor. Maar stroom was te weinig om boiler te verwarmen. Zelfs bij de fohn van mijn baasje vlogen de stoppen er weer uit. Dat is toch echt belachelijk! Daarna nog weer lekker in het bos gewandeld, het was net even droog nadat het de hele nacht had geregend. Opa Tommy mocht loslopen, maar Tante Touch en ik moesten aan de riem blijven. Dat snap je toch niet! Ze vinden ons te jagerig, maar we hebben toch niet voor niets trackers om. Als we dan verdwaald zijn, kunnen ze ons zo vinden via de app op de telefoon. Maar ja, het mocht niet. Vandaag super saaie dag gehad, want volgens mijn baasje moesten we kilometers maken. Vorig jaar waren we op deze dag al 500 km verder. Tja, moet je ook niet met zo’n bakbeest gaan, denk ik dan. Wij hebben dus zo’n beetje de hele dag geslapen, Joke doet ook zeer regelmatig de ogen dicht en nu heeft mijn baasje gedreigd dat ze weer terug gaat als iedereen de hele weg blijft slapen. Joke moest meer als animatieteam aan het werk dus. Is vanmiddag nog wel een beetje gelukt. Ze komt nu binnen van de afwas, gaat altijd met heeeeel veel gemopper gaande. Zowel heen als terug.  “Is zwaar man” zegt ze dan. Op 1 van de foto’s staat ook de hyper moderne afwaskeuken waar Joke vandaag aan het werk was. Nu gaan mijn baasjes aan de koffie en daarna aan de Baileys. Zal morgen wel weer een lange, saaie dag worden. Tja, we moeten er iets voor over hebben. Oh ja, mijn baasjes missen wel erg de jongens; Bill, Albert en Jules. Maar ze hebben ons toch! Tot morgen!

1. Sieni:
    27 mei 2019