Dag 7 nog een dag op Vesteralen

8 juni 2018 - Bleik, Noorwegen

Vanmorgen al vroeg gemeld bij mijn baasje voor op bed, ze had nl niet gekeken hoe laat het was en dus mocht ik erop. We hebben heerlijk uitgeslapen tot een uur of negen. Toen begon het grote moment voor mijn baasje; voor de eerste keer douchen in de camper. Nou dat viel niet tegen en beviel super goed. Dus dit gaat nu vaker gebeuren, denk ik. Daarna nog even een check gedaan over hoeveelheid verbruikt water en dat viel erg mee, maar 25% gebruikt. Voordat we vertrokken weer even water bijgevuld, want je weet nooit hoe het de volgende dag zal zijn. En zoals het nu naar uit ziet morgenochtend weer. Joke is al even wezen kijken en denkt niet dat ze daar gaan douchen. Claudia gaat zo nog even kijken.

Vandaag dus uitgebreide sightseeing over dit eiland en slapen in de buurt van Andenes, het noordelijke Vesteraleneiland. Het binnenland is bijna onbewoond. De weinige kleine dorpjes en boerderijen liggen aan de kust. In Andenes kun je op walvissafari en het is 100% zeker dat je ze ook ziet. Maar dat gaan wij dus niet doen, mijn baasjes vinden het onverantwoord om mij in de camper (zonder toezicht) te laten. Thuis kan ik wel alleen zijn en maak ik niets kapot, dus erg veel vertrouwen hebben ze niet in mij! Grrrr.

Vandaag geen spannende verhalen van mij dus. Ben nu een beetje vervelend aan het doen in de camper, maar dat kun je als jonge hond nog permitteren. Ben tenslotte net 5 maanden oud. Dus af een toe een slipper of schoen pakken hoort er dan bij. Of met een volle waterbak slepen, is ook leuk!

We gaan zo nog weer wandelen, voordat het gaat regenen en dan wordt de camper weer donker gemaakt. Anders ga ik namelijk nooit slapen!

Alvast welterusten en .... Til i morgen!

1. Tiny:
    8 juni 2018
    RUSTIG, heel rustig!
  2. Claudia:
    8 juni 2018
    En de Baileys is op, was een kleine fles helaas!