Dag 8 Lofoten in de regen

9 juni 2018 - Vågan, Noorwegen

Vandaag zijn we in de Lofoten aangekomen, maar hadden het weer niet mee. Vanmorgen eerst nog droog gewandeld aan de kust met aan de andere kant een golfbaan. Totaal verlaten en we vroegen ons af hoeveel mensen hier komen golfen. Helaas konden we dus daar ook niet loslopen, want aan extra holes erbij zullen ze wel geen behoefte hebben.

Na het douchen in de camper (het was megadruk op de camperplaats en met 2 douches wordt dat niets dachten mijn baasjes), hebben ze heerlijk ontbijt gehad met verse broodjes. Voor ons is er niets bij 's morgens i.v.m. eventuele kots-activiteiten later op de dag. Nu heb ik nog maar 1 keer een klein beetje overgegeven, maar Tante Touch heeft nu al 2 keer een beetje overgegeven. Dus voor ons eigen bestwil krijgen we alleen 's avonds te eten. Ik probeer natuurlijk wel iets te pikken (of in ieder gebal ervan te likken) van tafel en meestal lukt dat wel. Vanavond nog sla gehad. En ik lust zo'n beetje alles.

Ben nu weer even lekker vervelend aan het doen, maar moet ook nodig plassen en mijn baasjes hebben dat niet door. Dan maar even op het kleed! Dan zien ze het vanzelf. Joke dondert daarna met kleed en al de camper uit. Ha ha. Ze hadden juist zitten pochen dat ik nog niets had gedaan in de camper en al heel lang mijn plas kon ophouden. Te vroeg gejuicht dus.

Vandaag dus helaas veel regen gehad, zoals te zien op 1 van de video's. Maar op een paar droge momenten toch nog leuk gewandeld en wat foto's gemaakt. Morgen blijft het weer hetzelfde en dus worden de plannen wat gewijzigd. We zouden namelijk naar het zuiden rijden en daarna met veerboot over. Nu gaan we waarschijnlijk met de camper weer omhoog (wel 8 uur rijden ipv 4 uur met de veerboot). Om maar niets te missen van de mooie uitzichten (in de zon). Maar dat zien we wel weer, niets moet deze vakantie.

Joke is nog aan het puzzelen voor de route en activiteiten van morgen, dus dat is nog een verrassing. Hier is het trouwens de hele avond al droog, maar zitten nu ook iets meer naar het zuiden.

Alvast welterusten, ik keet nog even verder!

1. Tiny:
    9 juni 2018
    Echt mooi maar wel een beetje alleen op de wereld. Maar dat wisten jullie natuurlijk bij voorbaat al. Jammer van de regen maar na regen komt zonneschijn🌞🌞🌞